JUBILEUM 15 JAAR
(dubbel klikken op de foto´s /videos om te vergroten)
onder de foto's uitgebreid verslag

OKTOBER 2009 -- OKTOBER 2024

15 jaar Nederlandse Golfclub Costa Blanca

Vandaag onze 15e verjaardag gevierd met ruim 90 leden en aanhang in een geweldige locatie Hotel La Laguna in Guardamar. ( Doña Pepe )

Na de feestelijke ontvangst in de prachtige tuin met Cava en diverse hapjes was het om 14.00 uur tijd om naar de feestzaal te gaan om daar alle aanwezigen op de foto te zetten.
Dat zorgde wel voor een kleine file in de gang en op de trap, maar niemand had daar enige moeite mee.

Nadat iedereen zijn plekje had ingenomen was het woord aan Jona, die in korte speech alle aanwezigen van harte welkom heette..

Daarna was het woord aan onze oud voorzitter en oprichter André Jonker, welke overigens nog steeds lid is van onze club.
Deze had een bijzonder leuke speech welke een opsomming was van 15 jaar NGCB met de nadruk op alle leden zie zich op welke manier dan ook hebben ingezet om onze golfclub tot zo'n succes te maken.

Uiteraard met extra aandacht voor het bestuur welke de club tot zo'n speciale club maakt.

Ook de diverse commissies en vrijwilligers zijn daar een belangrijke schakel in.

Het is toch wel heel erg bijzonder dat een Nederlandse Golfclub in Spanje zich zolang heeft kunnen en mogen profileren.
De opzet in 2009 was om te proberen enthousiaste mensen, welke het golfspelletje leuk vinden, bij elkaar te kunnen brengen en zo wekelijks een balletje te slaan op La Marquesa.
Nu 15 jaar laten is gebleken dat het een geweldig initiatief is geweest.

Na alle mooie woorden was het daarna een echt super toffe middag met een echt geweldige lunch en met als hoogte punt het optreden van de inmiddels al 25 jaar bestaande band ''The Liverpool Band''. Een tribute aan The Beatles.

Wat was het een ongekend feest deze middag.

De foto's en filmpjes zijn daar een overtuigend bewijs van.

Wij hopen oprecht dat de club nog vele jaren de wekelijkse wedstrijden en diverse uitjes mag en kan blijven organiseren.
Maar eerlijk gezegd twijfelen wij daar absoluut niet aan met het huidige zeer enthousiaste bestuur en de steeds weer fijne vrijwilligers.

Wij hopen dat wij in alle gezondheid nog vele jaren mogen genieten van het lid zijn van de Nederlandse Golfclub Costa Blanca.

Hans van t Wout