Roda Golf 08-06-2024
(dubbel klikken op de foto´s om te vergroten)
kort verslag onder de foto´s

GOLFUITJE RODA GOLF  8 JUNI  2024

Vandaag was het weer een golfuitje voor 28 leden van onze golfclub en wel op de Golfbaan van Roda Golfcourse in Roda ( San Javier regio Murcia ).

Voor een groot aantal spelers bekend terrein omdat wij hier ook op 6 november 2021 een golfuitje hebben gehad, en vanwege het feit dat wij in de Corona periode 2020 hier regelmatig hebben gespeeld.
Illegaal weliswaar omdat in de regio Valencia niet mocht worden gespeeld en je dus ook niet mocht spelen in een andere provincie.
Maar in de provincie Murcia mocht er wel gespeeld worden, dus.....stiekem gingen we toch in de hoop niet aangehouden te worden.

Vandaag dus wederom een weerzien met deze erg leuke baan.

Om 12.30 uur startte de eerste flight en de laatste spelers sloegen om 13.24 uur af.

Het was een heerlijke dag met een lekker zeebriesje en dat maakte het golfen erg aangenaam.

De baan lag er uitstekend bij en de greens waren geweldig. Dus hebben wij genoten van deze bijzondere dag.
Na afloop even een korte en gezellige bijeenkomst om wat na te praten over de dag en daarna richting Rojales naar Restaurante Nolo's alwaar we genoten hebben van het heerlijke eten.

Maar waar ons ook een verrassing stond te wachten welke ons werd aangeboden door Benny Coopmans welke jarig was vandaag en dat graag met ons wilde vieren door een aantal heerlijke hapjes ons aan te bieden.
Benny dank je wel voor de heerlijke hapjes en namens ons allen....Nog vele gezonde jaren genieten van het goede leven in Spanje.

Wij kunnen terug kijken op wederom een super gezellige golfdag en bedanken Caroline voor al het werk wat zij heeft verzet om alles op rolletjes te laten verlopen.
Dank je wel Caroline!

PS: Caroline is al weer bezig met ons volgende uitje ergens in Oktober/November en heeft al contact gelegd met het Bonalba Golf resort.

Ben erg benieuwd of het allemaal gaat lukken, maar laat dat maar aan Caroline over.

Tot volgende week donderdag 13 juni. Nog 3 clubwedstrijden resten ons voor het zomerreces.

Hans van t Wout