Clubwedstrijd  17-10-2024
(dubbel klikken op de foto´s om te vergroten)

wedstrijdverslag onder de foto's

Wedstrijdstrijdverslag

CLUBWEDSTRIJD  17 OKTOBER  2024

En wij gaan weer gewoon door met de feestjes van onze golfclub.

Na ons 3e Lustrum feest hebben wij vandaag weer genoten van onze wekelijkse clubwedstrijd golfen op onze Home course La Marquesa en... van het napraten over de zeer geslaagde dag van j.l. zondag in Hotel La Laguna.

Het was vandaag weer een ouderwetse golfdag, alhoewel wij deze keer wel diverse vrienden moesten missen die zo nodig weer terug naar Nederland wilde, en dan denk ik in het bijzonder aan een deel ( 6 leden ) van de vrienden golfgroep uit Rhoon, GC Oude Maas.
Het was gezellig met hen en hopen dat wij ze in februari weer mogen begroeten.

Maar ook zonder hen was het vandaag weer super hoor ( Sorry Jan - Ria - Johan - Sonja - Ellen en Diana maar missen jullie wel hoor ).

Wij zijn er overigens nog niet met al die golffeestjes want a.s. zaterdag staat het volgende feestje alweer op de agenda, ons ''golfuitje '' op golfbaan Bonalba met 48 spelers en aansluitend een lekker hapje bij Nolo's ons inmiddels ''2e thuiskomen''.

(Uiteraard volgt zaterdagavond weer een verslag met foto's van ons golfuitje.)
Vandaag wederom 51 spelers en het blijft maar doorgaan.

Dat is toch een geweldige waardering voor het bestuur - de wedstrijdleiding en uiteraard de spelers zelf.

De golfstemming zat er echt in, want ook vandaag weer de nodige Birdies en ook weer prima scores ondanks de harde wind welke eigenlijk een spelbreker zou kunnen zijn. Maar het heeft echt geen invloed gehad op de resultaten.

Resultaat van Club Golfdag:

BIRDIE: Richard Rijnja en Egon Rooijackers op hole 4 - Jona Verbeek op hole 8 en hole 11 - Jos Veldt op hole 8 - Arie van Gestel op hole 9 en hole 17.

NEARY: Jona Verbeek op hole 8.

TWEARY: Ernst Langeveld op hole 15

EIND UITSLAG:
1e: Margriet Bliemer met 39 punten Hcp 25,5
2e: Benny Koopmans met 37 punten Hcp 29,4
3e: Twanny Rooijackers met 36 punten Hcp 14

Bij de 9 hole spelers waren er vandaag 3 spelers, dus één flight, en derhalve geen prijzen.

Vandaag danken wij Patrick Maes voor het uitdelen van de scorekaarten en voor het innen van de gelden voor de prijzenkas.
Uiteraard vergeten wij niet Monique en Ria voor het opmaken van de prijzenkas door zulke leuke prijzen te kopen.

Marieke dank je wel dat je als wedstrijdleider van dienst het weer super hebt gedaan.
Caroline bedankt voor de vandaag een beetje late prijsuitreiking, maar het was gewoon weer heel erg gezellig.
En alle spelers zelf bedankt voor de geweldige sfeer die zij hebben gemaakt vandaag.
GRAPJE: Eigenlijk ontbreekt er gewoon nog een leuke zanger.

Tot volgende week donderdag, of als je hebt ingeschreven voor zaterdag...Tot dan.

Hans van t Wout